Sunday sweet sunday

Jag haft ännu en lugn dag med pojkvän! Frukost och gym imorse. Blev ett ryggpass tillsammans med T. Sen stack vi hem och käkade lite och gick sen till parken. Men när vi kom dit började det regna :( Så vi städade runt lite här hemma istället och jag rensade i vår träningsgarderob. Den växer stadigt och vi får ju inte plaaaats! Måste ha mer plats, vi växer ur denna lilla legga. När vi bestämde oss för att det var färdigfixat för idag stack jag ut på 8 km PW i sol/moln/regn om vartannat och med Alex och Sigges pod i lurarna. Mkt trevligt! När jag kom hem blev det satans goda proteinpannkakor för mig och proteintjockpannkaka med fläsk åt T. Förstå att han ensam åt upp en hel plåt!!! Men bra aptit är något vi uppskattar här hemma :) Nu slappar vi och ska se sex and the city 2. Jag har fått för mig att jag inte sett den än?! Fast samtidigt känns det som att jag borde ha sett den. Vi får väl se. Trevlig söndagskväll på er.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback