Morrn!

Good morning! Har gett mig själv lite sovmorgon idag för jag ska va kvar på jobbet så länge idag. Inte fel alls med lite extra sömn på morgonen. Igår fick kroppen vila ordentligt när jag inså att jag inte haft en vilodag sedan 1 maj. Det är rätt lång tid. Väckte bara upp kroppen med en suuuuuperskön PW med pod i lurarna. Det är ju fasen bästa grejen! Sen på em var jag på en givande föreläsning och på kvällen kom stina Jerker och Amanda över på fondue-middag. Supermysig kväll!

Idag har jag också vilodag utom att jag ska springa blodomloppet 5 km ikväll. Det blir bra för min kropp det här! Ser fram emot att ha suuuupermycket energi när jag är tillbaka på gymmet imorrn. Då blir det ettcirkelpass med jempa!

Ha en fin dag hörrni! Over and out

https://cdn3.cdnme.se/138856/6-3/pic_519c5b3dddf2b3240582f8b4.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback