Hej torsdag!

Ledig torsdag! Har haft morgonmys och långfrulle med älsk. Nu ska vi snart sticka iväg till gymmet tänkte vi. Tror det blir biceps/triceps dagen till ära! kanske några intervaller med, vi får se.
 
Gårdagens ben/rump-upplägg såg ut som följer (uppvärmningen var 25 min intervaller på löpbandet):
 
4x10 Bulgariska utfall 20 kg
4x10 Backkick i cabel 27 kg
2x10 sidekick i cable 27 kg (hade svårt att få till tekniken så det blev bara 2 set)
4x8 Raka marklyft 50 kg
4x10 rumplyft ett ben i taget och 5 kg-vikt
3x15 tåhävningar med ett ben i taget och 10 kg vikt
150 benböj (squat-challange) utan vikt
 
Jag var helt jävla mör i rumpan efteråt. Skulle även kört mage hade jag tänkt men hade sån jäkla träningsvärk i magen efter Bootcampen där vi körde 2x3minuter sit-ups (jag som väldigt sällan kör sit-ups, tycker det finns så mycket andra övningar som är mycket bättre och roligare)!
 
Nuuuu ska vi sticka iväg.
Ha en fin torsdag!
Tjipp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback