Hej hopp!

Trevlig dag på jobbet! Sen på vägen hem hämtade jag ut ett paket med lite nytt från Fitnessguru. De är helt grymma med sina leveranser, SÅ snabba!! Beställ idag och få imorrn, bästa grejen. När jag kom hem gjorde jag smoothie på mitt nya proteinpulver tillsammans med färska jordgubbar, mjölk, jordnötssmör, kvarg och lite frysta blåbär. Den blev så jäääääkla god!! Sen stack jag ut på en 7.5 km PW med Dasha och Michaelas pod i lurarna. En bättre eftermiddag som man säger. Nu ligger jag med fötterna i älsklings knä och dricker te framför Family Guy (pojkväns val).

Tjaråååååå

Ps Nedan är bild på dagens PW samt eftermiddagsmellanmålet. Min dag är byggd kring minamåltider hehe Frukost-mellanmål-lunch-mellanmål-middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback