Hälsoevent!

Ikväll har jag och Maria varit på ett hälsoevent på restaurangen primaten. Restaurangen serverade Paleo-mat och det var jättegott! Sen hade Lorna Jane Sweden modevisning och så fick man föreläsning om Paleokost, föreläsning av kostrådgivare, BIA-mätning, prova massa fina träningskläder, sippa på ett glas rött plus en goodiebag med bla hälso-müsli, recept på några olika 'paleo-rätter', en 20 min gratis ansiktsbehsndling påsen salong i city och en massagekaka från Lush plus lite olika rabatter och sådär. Supertrevlig kväll verkligen! Dessutom köpte Maria jättesnygga träningskläder! Själv har jag köpstopp så jag fick avundsjukt titta på haha

Nåååväl! Imorrn blir det jobb jobb jobb och sen ska jag och M på cirkel!

Tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback