Guten Abend!

Goder afton! Ligger i sängen och ska sova. Har haft en superfin tisdag mitt i veckan. Började med ett riktigt bra bröst/axelpass på gymmet imorse. Sen var det jobba jobba jobba dom gällde. Solen har skinit och matlådan intogs ute på en bänk i solen. När jag slutade jobbet vid halv fem kom Maria och mötte upp mig och vi stack ut på en PW och en massa tjejsnack i 1.5 timme. Helt enkelt väldigt lovely och uppskattat!

Sen mötte jag upp T på gymmet så vi tog följe hem. Väl hemma vek jag tvätt och T lagade proteinpannkakor åt oss med jordgubbar, vaniljkesella och jordnötssmör till. Mmmmmmm!! Sen har vi skojat runt här hemma och som avslutning på kvällen fick jag en fantastiskt skön massage. Livet alltså!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kunde inte lata bli att tavla lite dar va?! Haha

2013-05-29 @ 06:08:59
Postat av: T

Haha självklart inte! Livet är en liten tävling!

2013-05-30 @ 17:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback