Friiiiday!

Freeeedag och helgen har kickats igång med ett gympass direkt efter jobbet! Det blev 28 minuter hårda intervaller på löpbandet och så 10 min uppvärmning plus nedvarvning. Mkt bra! Dock känns det i mina lungor att jag feströkte i tisdags och jag är så besviken på mig själv för att jag inte stod emot. Fattar inte att det ska vara så svårt för mig. Efter löpningen blev det iaf 4 olika magövningar, 4 set på varje. Riktigt härligt mör i magen nu. Och så squatsen då förstås, 105 stycken skulle avverkas idag!
 
Igår var jag och Jen på ett cirkelapass som var heeeelt crazy jobbigt men verkligen jäkligt kul!! SÅ värt! Träningsvärken känns idag!
 
Sent ikväll kommer Sebban och Hanne, de ska besöka oss hela helgen, treeeevligt! Vi ska träna och äta gott och lite sånt.
 
Här är lite bilder från när jag hemmatränade lite en morgon förra veckan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback