Tagga till

Hej lördag!
Min fina pojkvän åkte till jobbet för en liten stund sen, efter att vi spenderat en perfekt liten lördagsmorgon tillsammans. Hade velat spendera hela min lördag med honom på precis samma vis men det får jag förstås inte för han måste ju jobba. Så istället sitter jag här i soffan och klurar på vad jag ska hitta på med den här dagen. Ska iaf tvätta lite. Kanske baka frökex (för imorgon kommer ett gäng fina tjejer hem till mig för vi ska ha tjejlunch!)? Eller gå till 'Papper' och handla lite nytt vårfint pyssel att göra fina kort och annat av? Kanske ta en löprunda? Eller gym? Vädret är ju så härligt ute, men är jag verkligen sugen på en löprunda eller drar gymmet mer? Jag vet ju att det nästa helg blir lite mer löpning när vi befinner oss hemma skooooogarna! Vi får se helt enkelt. (Jag ska vara helt ärligt. Jag är otroligt förbannat jävla less på att dra på mig 15 lager kläder varje gång jag ska ut och löpa och sen bara kunna löpa i stan och ändå bitvis halka runt som bambi på hal is. Jag är jävligt färdig med det, det dödar ta mig fan min löpglädje.) Hur som helst så ska mysa en stund till här i soffan först, klockan är ju faktiskt bara lite efter 10 än.
 
Såhär såg jag ut igår, först morgongym och sen jobb:
Äntligen fick jag tag på taggiga tulpaner igår. Tycker de är såååå fina!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback