hej

Har varit på en jättebra utbildning idag gällande sittställning. Superbra och givande verkligen! Men är rätt mör i huvudet nu för det var en dansk kvinna som höll i den och man fick anstränga sig mkt för att hänga med. men det var det värt! Mycket praktiska övningar med, ska se om jag kan få testa lite palpering på Tommy sen!
 
I övrigt seg dag rent mental. En sån där dag när tankarna ssnurrar kring allt och inget och allt skänns allmänt motigt. det är ju den där röda veckan så det kan ev ha med saken att göra. har bara längtat hem till pojkväns armar hela dagen. Så är det ibland! Han skulle handla på vägen hem och laga middag åt oss sa han, mysigt! Älskar Tommys mat. Men först skulle han gymma och själv har jag nyss kommit hem från en liten löprunda med betoning på liten. Satan i gatan vad svårt jag hade att ta mig ut. men sen bara gjorde jag det och det var jäkligt skönt! Utom de partier som var fulla med is och motvind. Nu har jag gett mig själv en lång stretch och ett gäng armhävningar samt fällkniven här hemma på yogamattan. Sonart blir det duuuuuusch!
 
Over and out.
 
Bilder från förra helgen i Värmlandsskogarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback