Grattis till mig!

Dagen i bilder, so far!
 

Ja ni ser ju. Helt enkelt underbar födelsedag! Blev väckt av pojkvän med frukost på sängen, sen bjöd han mig på lunch på Martinas på lunchen och nu står han och kockar i köket och efter maten blir det mys och godis i soffan med min älskling. Somliga har det bra! Fick så himla himla fina träningskläder från min favoritkedja Lorna Jane av storasyster i Australien. Blev såååååå himla glad!! Invigde dem på gymmet imorse och de var perfekta och så himla sköna (precis som alla deras kläder) Tack tack tack!!

Kommentarer
Postat av: Emma D

Grattis i efterskott, det verkar ha varit en toppendag!

2013-03-05 @ 07:34:37
Postat av: Terese

Tack så mycket Emma, hade verkligen en superfin födelsedag :) Hoppas att allt är jättebra med er! kramar

2013-03-05 @ 18:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback