Work it Baby!

Nu har jag bockat av några saker på min lista. Håller på och tvättar, har gjort en omgång proteinbars och har varit och kört ett riktigt svettigt gympass med tung styrka med fokus på rygg och ben men körde även triceps och rumpa samt att jag avslutade passet med ett par magövningar i vanlig ordning. Kör nästan alltid supersets med över- och nederkropp och det funkar jättebra för mig. På så sätt håller jag pulsen uppe samtidigt som jag kan köra ganska tungt och mallan 10-15 reps x 3 set.
 
Inte riktigt lika fräsch efter passet.
Proteinbarerna blev tyvärr inte lika goda som önskat men det är bara att köra vidare och prova andra recept! Ps. Skulle vilja ha en matberedare för att kunna mixa torra ingredienser som nötter och sånt. Kanske får investera i en framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback