Snart fredag, whoop whoop!

Bra dag! Promenad till jobbet i duggregn, sen jobb mellan 07.00-15.30. Sen hoppade jag i löpkläderna och tog en rejäl omväg hem. 11.25 km och 59.41 minuter, snitthastighet på 05.18 vilket var helt okej! Det går bra med löpningen nu och det är kul! Det var rätt bra att sätta upp det där målet om att springa 150 km innan 4:e mars, då har jag ett mål att jobba med och ett naturligt mål med mina löpturer.
Trots att jag löptränat så många år så har jag aldrig kört några längre turer. Säkert 100-tals milen-turer men inte längre än så. Men idag sprängde jag den gränsen. och det känns ju helt klart i kroppen men på ett skönt sätt. Det gick lätt och var en härlig tur helt enkelt. Nästan barmark med och det ärlksar ju jag! Tänk i vår när man slipper ta på sig 15 lager kläder och planera inför varje runda i detalj så man har lagom med lager kläder på sig. Det kommer bli underbart!
 
Nu har jag precis druckit en proteinshake för att fylla på med energi. Ikväll är det vardagsmys-kväll och det är T som står för mat och film. Mmmm, gillas!
 
Imorrn är det fredag dessutom! Det går bra nu.
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback