Samlar D-vitamin!

Gårdagskvällen var mysigt! Först lagade pojkvän supergod kassler och broccoli-gratäng och sen promenerade vi bort till Madde och Robin för vin-ost-spelkväll.  Bra lördagskväll! Idag har vi mest tagit det lugnt. Först långfrulle framför en film och sen stack jag ut på en löprunda i finvädret. det gick tungt i benen för egentligen borde jag haft vilodag, har kört slut lite på benen i veckan. Men i övrigt var det en skön lugn runda i superhärligt väder och den slutade på 7.12 km.


 
Medan jag var ute på min löprunda så påbörjade pojkvän städning och när jag kom tillbaka åkte han och handlade och jag rensade ur köksskåpen vilket var välbehövligt! och ända sedan imorse har en gryta med älgkött stått och puttrat på spisen för mesta möra köttet i köttgrytan jag ska styra upp. För nu är pojkvän och tränar med Fredrik och när han kommer hem ska jag ha maten klar och sen ska vi sticka in till stan och möta upp Fredrik och Madde som fått 4 gratis bio-biljetter så ikväll blir det BIO! Perfekt söndagskvällssysselsättning!
 
Nu ska jag fortsätta med maten, köttgryta med kokt färsk broccoli och haricot vertes (och ris till pojkvän)
Tjipp!
 
Veckans träning:
 
Måndag: Löpning hem från jobbet med omväg 40 min.
Tisdag: Gymmet, cirkelträning
Onsdag: Löpning hem från jobbet med liten omväg
Torsdag: PW till jobbet + promenad med jennie ca 45 min
Fredag: Gymmet, cirkelträning varvat med löpband sammanlagt 4 km
Lördag: Gymmet, tung styrka + löpband 2 km
Söndag: Löpning ute 7 km
 
Bra träningsvecka!
 
Hur fina är våra tulpaner?! Sagt det förr men jag bara älskar tulpaner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback