Pigg och Glad!

Måndagen redan över! Så mycket lättare dagarna går när man är lite piggare. En enorm skillnad mot i nov/dec när varje morgon var en kamp, usch. Ska boka till på VC om ett par veckor och kolla hur mina järnvärden ser ut nu tänkte jag. Något är det som gör mig mycket piggare iaf och vad det än är så är jag såååå evigt tacksam. Litegrann är det nog att slippa ha ont hela tiden. Så underbart att jag är bättre i höften så det är inte sant!
 
Joggade hem från jobbet idag men tog en omväg så jag landade på 7.59 km. Så jäkla härligt och roligt var det! Men det känns direkt i lungarna när det blir lite kallare, jag blir sådär pipig när jag andas ett tag efteråt. men det är det värt!
 
Ovan ser ni prislapparna till mina nya fina träningskläder! Ikväll blev det omelett med ett frökex till och mjölk så klart. Älskar varkligen mjölk så mycket att det är nästan löjligt. Men försöker att begränsa intagen och dricker oftast vatten till maten men emellanåt blir det ett stort glas till maten!
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback