Mål nr 1: Check!

Så, mitt första lilla mål är redan uppnått. Riktigt stolt över mig själv. Tog mig hem från jobbet på 24.55 idag, så glad! jag vet att det kanske inte ser mycket ut för världen men för mig är det det just nu! För det första så håller jag ju på och jobbar upp min kondis som kördes i botten under de månader jag gick hos kiropraktorn. För det andra är det tyngre än man tror med snö och isbelagda vägar och för det 3:e krävs det en enorm precision för att ta sig över alla vägar utan att bli hindrad av bilar och andra hinder på vägen. Hoppas ändå kunna kapa tiden lite till när väglaget blir bättre och vinden varmare! Har ju trots allt sprungit 5-an på 23.30 förr. Nåväl, nu ska jag njuta av att jag gjorde en bra löpning idag iaf!
Dagens klädsel och dagens löptur.
 
Nu har jag precos druckit en protein-smoothie och ska fortsätta med tvätten, duscha, förbereda morgondagens matlåda. Morgondagens gymkläder är faktiskt redan packade!
 
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback