Inte Okej!

Köpte ju som bekant en Iphone 5 i dec. Det var en sån där telefonförsäljare som ville sälja på mig ett abonnemang som skulle passa mig.  Han sa att det skulle innehålla samma surfmängd och samma samtal som jag hade då. Jag stoppade till och med upp mitt i samtalet för att få bekräftat att det var samma mängd surf och han svarade ja och sen fortsatte inspelningen. Men igår fick jag sms om att jag förbrukat hela datamängden. jag ringde dem idag och frågade (vilket jag även gjort en gång tidigare då de hävdade att jag hade samma mängd). Den tjej jag prata med idag sa att jag nu hade 0.5 gig mot tidigare 1. Suuuuuuck. Så då måste jag lägga till en hunka i månaden och betala 499 !!!!! pår månad. Fy fan vad trött jag blir. Oärliga jävla stelefonförsäljare. Fy fan.
 
Behövde bara få ur mig det. Nu släpper vi det här.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Maria

Fan vad irriterande, förstår att du är arg...allra helst för att du specifikt frågade om surfmängden!!!

2013-01-12 @ 14:31:00
Postat av: Terese

Ja, sjukt irriterande! Jävla försäljare, varför ska de alltid ljuga?

2013-01-14 @ 05:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback