Hem från jobbet ska man

Promenerade till jobbet imorse för att kunna jogga hem nu i eftermiddag. Såklart börjde det blöt-snö/regna under dagen och har hållt på så några timmar men det gick rätt bra ändå, hem kom jag på en hyfsad tid. Har satt upp två mål på Runkeeper, nämligen att springa 150 km samt bli av med 3 kg innan 4 mars (min födelsedag). Hoppas att det ska va ett rimligt mål, det är ju trots allt 2 hela månader kvar och jag tycker det är viktigt att ha delmål. Vi får väl se om det hinns och ffa om kroppen klarar det, eller mest höften. Beror ju lite på väder och vind med.
Målbild för sommaren 2013. Bilden tog jag sommaren 2009 när jag bodde i Simrishamn och kände mig under den perioden mycket tillfreds med mig själv. Nåväl, babysteps, inget kan hända över en natt!
 
Men nu är jag kall och svettig så jag ska ta och hoppa in i duschen och sen klura på middagen.
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback