hej hej

Jättehärlig torsdag!
Promenerade till jobbet tidigt imorse och flexade sen ut redan vid 14-tiden. Stannade på Willys och handlade och sen bar det iväg ut till Jempa och Alba och Albas mormor! Jag och jennie gick en eftermiddagspromenad i den svala höga sköna landsluften och sen när vi kom tillbaka snodde vi ihop en sallad och åt valnöts-surdegsbröd till. Så jäkla gott! men min mage är lite less på mig efter att jag tryckt i mig pasta både idgår och idag plus sdet där underbart goda valnötsbrödet så nu är den i uppror haha. Får ligga lågt med kolisar ett tag nu känner jag.
 
Imorgon är det freeeedag! Underbart!
 
Over and Out Gott folk!
 

Kommentarer
Postat av: jennie

Tack vännen för en mysig eftermiddag!

2013-01-17 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback