Hej hej lördag!

Ligger i soffan och tittar ut genom fönstretpå solen som skiner så fint från klarblå himmel för första gå¨ngen på så länge känns det som. Önskar det var lite mindre kallt. jag fixar inte riktigt kylan, har aldrig gjort det. Önskar det var minst 10 grader varmare så jag kunde sticka ut på en löptur. Men det blir inget med det. Kinderna jag förfrös när jag var liten pallar det inte och inte jag heller. Bort med dig extrem-kyla. Magen är mätt efter god frukost och frådn sovrummet hörs ljudet av pojkvän som ansar skägget.
 
Ska snart hoppa i träningskläder så ska pojkvän släppa av mig på gymmet och sen köra vidare till gränby för inhandling av middagsingredienser och så lite öl till kvällen. Sen får han hämta upp mig igen. Vill inte cykla när det är såååå satans kallt!
 
Over and out folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback