Heeeello!

Hej Söndag!
Lugn och fin helg börjar lida mot sitt slut. Har hängt med Jen, gymmat, joggat, hängt med pojkvän, sett film/TV, promenerat och snackat en massa.
 
Idag har varit väldigt aktiv med först ett gympass med pojkvän, sedan powerwalk med Jen mitt på dan och sen en promenad till jen och tillbaka efter middagen eftersom jag råkade glömma väskan där tidigare idag. men nu är det snart dags att sova. Skönt att ha fullbordat första veckan efter jul/nyår med bra rutiner, mat och träning. Känner mig redan piggare!
 
Ikväll lagade pojkvän suuuuupergod mat! Nämligen: Baconlindad fylld fläskfilé med stekt färsk sparris, rött ris (vitt ris till pojkvän) och sallad. Så himla himla gott. Så imorgon blir det lyx-matlåda (Ser redan fram emot det! Jag är knäpp, jag vet haha)!
 
Sleep Tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback