Första långveckan efter jul!

 
God förmiddag!
Vid åtta imorse drog pojkvän iväg till en kompis för att fixa med bilen inför ombesiktningen på torsdag. Sen dess har jag ätit frukost och läst Iform och druckit te. Perfekt start på dagen! Hade halvt lite planer på att gå på yoga klockan 09.00 idag men imorse när jag vaknade så kände jag inte för det. Jag kände snarare för en lång mysmorgon så det fick det bli. Jag och Jen ska mötas upp vid 13 och gå en PW  nere i stadsskogen. Gillar att ta tillvara på dagsljuset och försöka vara ute på helgerna när man har möjlighet!
 
Igår joggade jag hem från jobbet fast en annan lite längre väg. Hade ryggsäcken på ryggen och 3-4 kg extra vikt på ryggen gjorde mer än man kan tro, fick upp flåset ordentligt. Men eftersom jag har en sån himla bra ryggsäck så gick det galant och det slutade på 6,32 km och tog 35,29 minuter. På kvällen blev det fredagsmys med pojkvän och ganska tidigt i säng. Bra vecka på det stora hela!
Jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback