Finfin lördag!

Det blev visst en promenad till gymmet trots allt. När jag väl kom ut så kändes det inte så kallt som jag befarat så då bestämde jag mig för att jag ville gå istället. Tog en promenad till centralbadet där jag körde kondition varvat med tung styrka för ben, rygg och armar och avslutade med mage. Bra pass!
 
Nu sitter jag i soffan och har just druckit en choklad-protein-smoothie och pojkvän står i köket och kockar. Lördagslyx! Älskar det här, att bara sitta i soffan och mysa en lördagseftermiddag med bra musik och pojkvän i närheten. Det är bara så mysigt och hälrligt och stunder som dessa älskar jag livet så himla mycket.
 
Ska strax hoppa i duschen. Ikväll blir det middag med fina vänner!
 
Over and out!
 
Bild på mig och pojkvän från en lång söndagsbrunch i våras när finaste Marre var på besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback