fina söndag!

Två morgnar i rad nu är det min kille som annars är tröttast på morgonen som har väckt mig! Imorse väckte han mig med en kyss och orden 'Jag sticker till affären och handlar lite färskt bröd till oss till frukost!'. Jag somnade om en stund och vaknade sen till en frukost med skinka, färskt bröd (vale, min favorit!), ägg, grape och te. Allt det som jag älskar till frukost. Det är så härligt att även fast han jobbar helg så kan vi ha morgonarna tillsammans eftersom han slutar så sent!
 
Idag tänkte jag både hinna göra proteinbars, göra köttbullar att frysa in till framtida matlådor, laga middag iform av baconlindad kycklingfilé, tvätta och gymma! Vill passa på att sticka till gymmet på helgerna när det är lite mindre folk än på vardagskvällar!
 
 
Så nu är det dags att ta sig ur sosffan och kicka igång den höär dagen!
 
Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback