Fin helg - snart slut

Jaha så var snart ännu en helg över. Har varit en lugn och jättefin helg med fina vänner.
 
Lördagen blev det PW med Jen medan Tommy var i skogen och hjälpte Fredrik och co att fälla trädd och sånt. Jag lagade middag tills han kom hem och det blev en ny sorts kycklingsoppa som belv stark och väldigt god! Massa goda grönsaker och sen kycklingfile, chilli och vitlök och basen var cocosmjölk och krossade tomater och massor av olika kryddor samt färsk persilja!
Middagsshopping och lite tulpaner med!
 
På kvällen mötte vi upp Jempa i hyrbutiken och hyrde efter många om och men en film. Sen körde vi filmkväll!
 
Imorse tog vi mys-sovmorgon. Sen gjorde vi sallad och stack iväg till A,A & L och käkade brunch. Våfflor (obs jag tog inga, passar ej i sockerfri januari) och sallad och frökex (som jag gjort själv, såååå goda!) blev det! efter det blev det en liten poromenad i kylan medan solen ännu fanns kvar.
 
sen stack jag och T till gymmet och drog av ett riktigt bra och kul pass. Jag körde igenom hela kroppen och avslutade med att köra riktigt slut på magen. Sköööön känsla, älska söndagsträning. Efter träningen åkte vi och köpte skrillor åt Tommy för han och A pratade om att åka på isen vid dem och spela lite bandy och så. Själv lyxade jag faktiskt till det med nya träningsbyxor och tröja och mössa. Alltihop för vinterlöpningen. Känner mig så nöjd med köpet. Hittade fina varma Nike-kläder! Mössan var också superbra med reflexer och hål för tofs. Återstår att se om den håller måttet vid nästa löprunda! Både byxor och tröja var rejält nedsatta, det var därför jag kunde köpa båda! Älska REA på funktionella kläder!
Det är sån där bra som man kan sätta tummen i ärmen ni vet, det gillar jag. Vinterlöpning, nu är jag redo! (bara broddar som fattas haha)
 
Nu blir det sösndagshäng i soffan!
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback