Boring.

Det är äntligen fredag kväll. Fy fan vad jävla lång den här veckan varit, trodde den aldrig skulle ta slut. Att aldrig vara ute och se solen tar död på mig. Måste köpa D-vitamin-tabletter Pronto. Järn-dryck har jag redan införskaffat. Jag får ju inte ge blod för att jag hade så låga järnvärden. Uppmuntrande att läsa att det tar uppemot 6 månader att få ordning på järnvärdena. En hel vår med deppighet, håglöshet, håravfall, trötthet, omotivation. Yey, känn peppen som den informationen ger. Nåväl, jag gör mitt bästa iaf (Eller gör jag verkligen det?)
 
Även om jag helle skulle vilja gräva ner mig i ett hål och vakna om några år när jag hittat min livsgnista igen. Döless på grå och mörk vardag. Döless också på min egen inställning och håglöshet och brist på handlingsförmåga. Fy fan vad tröttsam jag är. Nu tar jag helg iaf.
 
Natti natt.
 
Source: Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback