vilodag

Har haft en jättfin dag! Först promenad med Helene och sen god lunch i form  pastasallad och frökex och sen te och tjejsnack!
 
Sen på eftermiddagen var jag och Jen ute på en PW!
Nu har precis både jag och pojkvän kommit hem och jag sitter i sopffan med ett kvällsmål och myser och pojkvän värmer lite rester från gårdagen åt sig. Igår blev det fläskfile, potatisgratäng och en god sallad. Ljuvligt!
 
Veckans träningspass har varit som följer:
 
Måndag: Morgongym cirkel
Tisdag: 9 km PW + 5 km löpning
Onsdag: Morgongym med tyngre styrka i cirkelform
Torsdag: Löpning 9,58 km på 48,49 min
Fredag: Morgongym cirkel (bra och svettigt pass!)
Lördag Löpning 7 km på 34,26
Sondag: Vila (Promenad 8 km fm, PW 11,5 km em)
 
Bra träningsvecka i likhet med de senaste veckorna! Har fått till bra både kontinuitet och variation på passen efter jul! Har bra med träningsenergi! Hade tänkt träna med pojkvän idag men skippade det till förmån för PW med Jempa och det känns skönt, bra med vilodag emellanåt så musklerna får vila och så man får längta lite till träningen och inte blir less!
 
Nu blir det myssöndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback