Tjipp

Idag efter jobbet mötte jag upp Maria för en skön PW med massa tjejsnack. Fy vad det behövdes! Det var både jättelänge sedan vi sågs samt läge för att prata av sig lite. Rundade av efter nio kilometer då vi var tillbaka vid jobbet och jag joggade sedan de knappa 5 kilometrarna. Har så himlas svårt att komma upp i hastighet. Jag är snarare seg och uthållig än explosiv vilket ibland kan bli lite tråkigt. Känns inte som att jag kan pressa upp konditionen så som jag vill. Nåväl, nog om det.
 
helgen har varit superfin och vi har haft besök av Ts bror och hans förlovade. Har varit kulturella, ätit gott, spelat spel, druckit flera flaskor vin, skrattat massor, varit på loppisrunda, fyndat tidningar, gymmat. Ja vi har hunnit mycket! Alla bilderna vill inte ladda upp sig så resten av bilderna får komma en annan dag!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller med, det var välbehövligt :-)

2013-02-20 @ 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback