The big black hole

Jävla skitdag. Började med att lämna av Ts bror och hans soon to be-wife vid tåget och sen stack vi till gymmet. T tränade med en kompis och jag körde en cirkel med 6 övningar 4 varv + lite ben.
 
Har haft en sån jävla crappy day. Lipat sammanlagt 4 ggr under jobbdagen, braaa där. Sen promenerade jag hem i den kalla jävla piskande vinden. Eftersom min sambo aldrig skulle promenera hem frivilligt och vi oftast jobbar olika tider så blir det jag som får göra det. I vanliga fall stör det mig inte det minsta för jag gillar att promenera medan han tar bilen till coop som ligger ca 500 meter från oss. Men just sådana här sdar när tårar rinner och man är kall ända in i märgen då vill man bara hem snabbt snabbt och bädda ner sig i soffan och få ligga och tycka synd om sig själv. Men istället  fick jag röra lite fläsket och rensa lite tankar vilket också kan vara skönt.
 
På tal om fläsk. Träning senaste tiden:
 
Fredag: Löpning 4,3 km morgon & löpning 7 km kväll
Lördag: Löpning 6 km
Måndag: Gym
Tisdag: Gym cirkel
Onsdag: Löpning till gym 3,2 km + Gym tung styrka
Torsdag: Gym HIIT 20 min + mage
Fredag: Gym cirkel + mage
Lördag: Löpning 13 km
Söndag: Gym, tung styrka, delvis i cirkelform
Måndag: Gym cirkel
 
 
Idag är min mage tröööött då jag kört slut på den de senaste passen hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback