Off to Gbg!

Precis inkommen efter en liten löprunda. Bra sätt att väcka kroppen! Nu sitter jag och äter en proteinpannkaka som blev jäkligt god! Sen blir det dusch och sen iväg till tågstation för idag bär det av till GBG och bästa Marre!! Och pojkvän ska hem till skogarna i helgen.
 
Gårdagen var en bra dag. Började med ett gympass tung styrka med pojkvän sen jobb med bra utfall och efgter det en promenad med bästa Jempa och sen mys med pojkvän. Fiiin torsdag!
Igår morse innan träningen!
Igår på jobbet!
Pojkvän har äntligen investerat i ett par brillor. Så snygg är han i dem men bilderna gör honom inte rättvisa, han är ännu snyggare i verkligheten!
Gjorde en ny sorts proteinbars igår. Dock blev de lite för torra och smaklösa både för min och Ts smak trots att jag kastade i lite extra banan , kokos och gojibär. Får klura på vad man kan göra för att få mer smak. men de går ner och fulla med energi är de iaf.
 
Älskar att ha färska blommor hemma! Just nu har vi 2 vaser med nejlikor och 2 med tulpaner hehe
 
Dags att göra mig klar. Måste fixa matsäsck att ha på tåget med! Har köpt en frozzypack som ska sfyllas med kesella och bär och grejer!
Over and out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback