Helg i Gbg!

Här kommer lite bilder från min fina helg i Gbg hos bästa Marre!
 
Tågresan:
 
Sen roade jag mig med att strosa i affärer ett par timmar tills Marre slutade jobbet. Provade en massa men det slutade med att jag köpte en superfin kofta på Zaras rea. Tänker mig att jag kan använda den till nästan allt, tex till en småblommig klänning och grövre boots under ljumma sommarkvällar.
De sista bilderna är på hur jag såg ut i måndags på jobbet, i min nya vita fina stickade tröja!
 
Finaste Marre! Efter en härlig långlunch med bästa Tobbe på ett mysigt veghak promenerade vi hem i snöstorm. Men lika glada var vi för det!
 
Hemma hos Marre blev det god middag och sen maaaaaaassor av prat över några glas rött. Sen mötte vi upp Johanna och Lina och stack ner till krogen där vi fortsatte prata strunt och var sen inte hemma förrän fram på småtimmarna. Länge sen jag var ute så länge och hade så trevligt! På sista bilden ser ni världens längsta hår på en kille haha
 
På söndagen var vi lite trötta men hann ändå med en långfrukost och sen en promenad till Röde sten och uppför en klippvägg och ned igen.
 
tack för den här gången GBG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback