Hej lördag

Igår kickade vi igång fredagen med ett morgonpass på gymmet. Jag fick till ett riktigt bra cirkelpass innehållandes bla 5x30 riktigt djupa benböj. det har tagit mig lång tid att hitta teknik och bygga upp styrkan för att kunna göra dem riktigt djupa men samtidigt hålla en stolt överkropp och tekniken jobbar jag ständigt på, för att inte bli en fällkniv.
 
Idag har vi en riktig mysdag här hemma. Har slötittat på TV:n och sen när vi blev lite rastlösa så stack vi ut och sprang en sväng. Vi sprang olika rundor men stack iväg samtidigt och nu har vi kommit hem och T äter proteinpannkakor och jag har druckit en proteinsmoothie och ätit några frökex med skinka, tomat och gurka, yum!
 
Igår var det kjolfredag!
 
Promenerade hem från jobbet och på vägen hem började det snöa superstora flingor så jag stannade på MoeJoes och tröstade mig med en green n' hot smoothie!
 
Och så ett par bilder från dagens löprunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback