Ego-moment

Igår blev det löpning hem från jobbet. Gick riktigt bra! Sprang knappt en mil och tiden landade på under 5 min/km. Vilket jag anser helt okej tid med tanke på underlag och trafik och sånt!
 
Imorse var jag och T på gymmet innan jobbet. Jag tvingade T att ta några bilder på mig. Blev inte så smickrande, den bittra sanningen om hur man egentligen ser ut när man tränar hehe Gör inget, inte fan är man på gymmet för att va snygg.
 
Imorgon är det årsmöte med facket och på fredag åker vi hem till skogarna! Wohoooo!
 
Har betalat alla räkningar och packat träningsväskan för morgondagen. Hinner köra ett gympass direkt efterjobbet innan årsmötet tänkte jag. Så nu är det bara fixa abroccoli till morgondagens matlåda kvar. Har en baconlindad kycklingfilé redo redan! Yuuuum!
 
Over and out.
 
Ps T säger att jag inte får ta in posten denna veckan, att han ska göra det. Är så spääänd på vad det är han fixar och trixar med. tror det kan va till min födelsedag :D (hoppas)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag blir också väldigt nyfiken faktiskt...väntar med spänning på vad det kan vara :-)

2013-02-27 @ 19:10:31
Postat av: Jennie

Vilken snygg tröja:)coola fickor. Var har du köpt den? Saknar dig!

2013-02-28 @ 21:15:59
Postat av: Terese

Tack :) Köpte den på Urban outfitters i höstas när vi var i Sthlm. Saknar dig med, vi får se till att ses snart igen! Snart är det ju pyssel med förresten! Kram

2013-03-01 @ 18:22:01
Postat av: Annso

Vilken kille du har! Spännande!

2013-03-04 @ 08:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback