hej hej (snart helg!)

Hejsan svejsan!
Efter jobbet idag stack jag till gymmet och körde ett långpass. Blev 15 hårda minuter intervaller på Crosstrainern. Efter det en ordentlig stretch och styrke/rörlighetsövningar för höften. Sen körde jag vidare med först triceps 5 övningar, sen mage 4 övningar, 4 set på alla övningar. Vill också berätta hur stolt jag är över att jag idag fixade 4x8 dips helt utan hjälpvikt!!! (se bild) Sen handlade jag på vägen hem och lagade middag åt pojkvän och en matlåda till mig själv. Kvällsmat blev smoothie på jordnötssmör, proteinpulver, frusen banan, kvarg och mjölk. Yummie! Nu har jag dock ont i magen, verkar vara lite känslig mot laktos.
 
Lite bilder från dagens träning:

Och så lite andra bilder från senaste tiden. mest träningsbilder i vanlig ordning hehe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback