Bilder till tusen

Länge sen jag bloggade ordentligt från datorn med bilder och allt. Ikväll har jag dock tagit mig tiden att lägga in en massa mobilbilder. Här kommer lite bilder från senaste tiden.
 
Först lite random träningsbilder:
 
Sen hade vi ju mysigaste hundarna hos oss i två veckor. Här kommer lite bilder från det!

Hmm, sen har vi ju varit på Tommys brors bröllop med!

Sen lite outfitbilder, de längst ned är från idag då jag körde p¨å ett höstigare tema om än bara ben. Har känt höst i luften i kanske 3 veckor nu så det känns helt naturligt.
 
 
Idag har vi varit till Thuns en sväng och sen Täby köpcentrum. Jag köpte 3 plagg från Lorna Jane (naughty girl!!) men provade nästan hela affären haha Och Tommy köpte ett par gråa Levisjeans och en skjorta. Nöjda!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Skitsnygga lorna Jane byxor 😊 jag måste nog också ta mig dit någon dag!!!

2013-09-01 @ 00:35:02
Postat av: Anonym

Det tycker jag!! De hade svinmycket snyggt! Väldigt bra för träningsmotivationen :D

2013-09-01 @ 19:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback