Bikram

Var på Bikramyoga idag efter jobbetoch det gick verkligen så bra! Så mycket bättre än sist! Kunde fokusera mycket mer idag. Sist kände jag hur jag svävade iväg i tankarna men idag lyckades jag hålla fokus till iaf 90% vilket är en klar förbättring!! Stolt och glad. När jag kom hem tog jag med hundarna ut på en tur och de var då glada. Nu förstår jag plötsligt alla hundägare lite bättre. Det är ju helt otroligt vad mycket uppskattning man får av en hund varje gång man kommer hem eller busar med dem eller tar ut dem på en promenad! Underbart!

Snart ska jag fixa lite käk till pojkvän som slutar sent, sen ska vi sticka iväg på bio, whoop whoop!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt!! Ska bli kul att träffa Helga och Kajsa ikväll! Och er så klart ^^

2013-08-10 @ 12:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback