work it

Idag efter jobbet körde jag ett kort litet gympass efter jobbet. Efter rådfrågning med sjukgymnasten på jobbet så blev det 25 minuter på Crosstrainern. Sen supersets med tåhävningar och triceps samt plankan och sidoplankan och sen stretch. Landade på ett ca 50 min långt gympass och småtrötta muskler. Skönt att vistas i gymmiljö och låta kroppen få jobba lite. Imorgon ska jag testa ett spinningpass med maria. Ska köra så lätt jag kan för att skona rygg och höftböjare. Men det är bra att testa kroppen lite innan nästa behandling på fredag så vi kan utvärdera det hela då!
 
Nog om det. Fan vad jag maler om gymmet och mina krämpor haha
 
Nu blir det strax sängen iaf!
Nighty Night!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback