Trötta trötta tisdag

Drog hem tidigt från jobbet idag, redan vid 16-tiden (började ju också 07.00 imorse). Vi skulle gått och tränat men var så trötta och omotiverade så vi skippade det. Det brukar bli så när jag tränat många dagar i sträck så det var nog helt enkelt dags för en paus nu. PW  till och från jobbet iaf! När vi kom hem skulle vi bara vila lite i soffan men råkade slockna och vaknade inte förrän 19.30! Minns inte när jag sov på em/kväll senast men även det var säker välbehövligt. Nu håller jag på och gör frökex annars inte mkt.
 
Ska hålla i förflyttningsutbildning hela dagen imorgon och sen på kvällen ska jag och M på Kick-off-kväll på Actic, ska bli spännande! Kan verkligen behöva en motivationskick i baken så jag hoppas på det.
 
Natti natt.
 
Lite mer skåne:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback