Torsdagslöpning

Toooorsdag!
Slutade vid halv fem idag och efter jobbet stack vi ut på vad som skulle bli en lugn löprunda. Jag med ond rygg och höfter och T med ont i knän och vader efter milenloppet då det nog blev en liten överansträngning. Men ömheten i Ts ben tog överhanden och efter någon kilometer föreslog han att han skulle promenera resten så kunde jag springa intervaller fram och tillbaka till honom. Så vi gjorde rundan kort och medan han promenerade sakta så sprang jag olika intervaller. Tiden hamnade bara på 25 minuter och knappt 4 km och sen promenad 1 km hem, men det är som de säger, lite träning är bättre än ingen alls. Sen plankan i vanlig ordning. Pallade lite äpplen och plommon på vägen tillbaka, älskar det!
 
Nu kollar T på hockeyn och jag har en bloggpaus med datorn i knät. Bästa pojkvän masserar mina fötter samtidigt, bortskämd!
 
Over and out!
 
Bilder från den korta Motala-vistelsen i somras:

Alltid lika mysigt hemma hos Babsan!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket underbart växthus =)

2012-09-14 @ 18:49:40
Postat av: Terese

Eller hur! Jag älskar det!

2012-09-19 @ 06:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback