Sicklaloppet!

Idag sprang min T Sicklaloppet och han var givetvis grym! Landade in på 45.47 och slog sitt persbästa med drygt 3 minuter. Han är grym min kille!

T laddar för fullt innan loppet! Lite samanbiten och nervös som sig för precis innan man springer sitt första lopp!


Målgååååång!!
Sen vi kom hem har jag varit ute på en löprunda. Segt i början men efter ett par km kändes det som att jag nästan flög fram men efter ytterliggare ett par km så fick jag en sån där låsning i ryggen som jag hade mycket i våras, så det var bara att dtanna och stretcha och efter ännu ett försök gav jag upp och promenerade resten. Rundan slutade på ca 6 km.
 
Ikväll blir det kanske en tur ut på Kulturnatten.
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback