Preppar inför helgen!

Direkt efter jobbet idag så tog T och jag bilen in till Sickla för att hämta ut hans nummerlapp inför loppet på lördag. Det var bara det att vi gjort en liten felkalkylering och ingen mer än oss skulle nog frivilligt sätta sig i bilen och köra mot Stockholm klockan 16 en måndageftermiddag. Epic Fail haha
 
Fram kom vi till slut iaf! Vi hade springkläder med oss för vi tänkte provspringa banan men efter lång tid i bilkö var vi rätt trötta plus att vi efter en snabb titt på kartan insåg att vi nog inte skulle fixa att hitta hela vägen runt själva. Så efter att ha strosat runt i Sickla och druckit Powersmoothies från Naked Juicebar (FAVORIT!!) så styrde vi hemöver. Nu är T ute på en löprunda och jag som tog en PW till jobbet imorse har en vilodag i övrigt och håller på och fixar lite käk tills han kommer hem istället!
 
Lite bilder från sistone:

Fick min Glossybox förra veckan och kan redan konstatera att håroljan är grym och likaså lipfrostingen som ger lite lagom  glans åt läpparna utan att kladda (många år sen jag använde sånt haha) och läppstiftet har en fin nyans och bra konsistens. Resten is yet to try.
 

T köpte en ny skjorta förra veckan på vår lilla shoppingtur som jag tycker är så fin på honom!

Igår åt vi köttfärsbiffar som jag låtit koka i creme fraich med kryggor, champinjoner och lök. very good!
 
Oooover and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback