Lazy sundays turn to monday to soon.

Har haft en fin söndag. Skrev precis ett långt inlägg med massa bilder men hela försvann. Jävla skit! Fy fan vad trött man blir när sånt händer. Så nu tänker jag inte skriva om allt. Kan bara upplysa om att det varit en lugn söndag med lång frukost framför en film, gymmet (fokus på mage och rygg), gränby för smoothie och prata med Telia om ev ny mobil, matlagning, middag framför en film.
 
Tjipp
 
PS. Min syrra och hennes kompanjon hade ett launchingparty i helgen för deras nyintagna märke Koola Anna. De gjorde självklart succe! Hur snygg är tex inte min syrra i nedan outfits från Koola Anna. Inte undra på att folk vill köpa köpa köpa dessa kläder!
 


Nu ska jag ägna resten av den här lata  söndagen åt att mysa.
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback