Kiropraktorn

Goder afton!
Nytt besök hos kiropraktorn idag och ännu en behandling. Hon knäckte, bände och böjde och sa att det går åt rätt håll, att det var mycket mindre att knäcka den här gången. Hon fixade lite i nacken med. Fortfarande ingen direkt träning tyvärr. Hon sa att jag kunde göra övningar som inte involverar höftböjaren eller belastar ryggen. Det skalar ju bort ungefär 99,9 % av alla träningsövningar bara haha Har kommit fram till att tåhävningar bör vara ok efter lite funderande. Ska även testa plankan senare i veckan och kanske armhävningar. Hon sa att jag skulle använda förnuftet och känna efter i kroppen, sluta direkt om det gjorde ont och över lag ligga lågt med träningen under behandlingsperioden. Vilket jag kommer göra för jag vill vill vill att behandlingen ska ha så god effekt som det någonsin är möjligt!! På fredag ska jag dit igen och hoppas på att det kanske kommer vara min näst sista eller sista behandling och sen en uppföljning längre fram.
 
Bla bla bla, tråkig läsning om mina kiropraktorbesök haha
Har iaf just kommit hem från en kort PW, fick inte anstränga kroppen idag, och sitter och käkar lite. T är och tränar och kommer nog hem när som helst!
Over and out!
 
Fina bilder från en helt underbar helg i våras när bästa Marre var på besök hos oss. Bästa helgen verkligen! Och 9-11 november är det dags igen, längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback