Jag saknar träningen.

Skulle egentligen kört ett spinningpass med Maria idag men ryggen har värkt och höften har känts så det fick bli viiiila. Så jävla trött på att inte kunna träna som jag vill, det är seriöst jobbigt. Nåväl, bara att hålla ut antar jag. kanske belönar det sig i längden. Eller så var det bara waste av tid och pengar som alla andra behandlingar och undersökningar varit de senaste 1,5 åren. Hoppas INTE!
 
Håller på och bakar frukt- och nötbröd inför morgondagens fredagsfika, hoppas det blir gott! (Har kört på fri hand utan recept haha) Handlade lite nya blommor till balkonglåda och korgen vid ytterdörren idag så imorrn ska jag se till att plantera det. Imorrn kommer Ts moder och då vill man ju göra fint, första besöket sen vi flyttade ihop!
 
Match match i somras på Babsans hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback