Grattis Älskling!

Det är älsks födelsedag idag! Så vi började dagen med att fira lite. Jag stack ner till stan i hopp om att finna ett öppet bageri vid 8 på morgonen men tji fick jag. Efter att ha rusat runt på stan till alla bageri jag kom på och insett att de alla öppnade 9 så fick jag se mig besegrad och stack istället till ICA (efter att ha köpt fina Gladiolus på torget).
 
 
Det här var det närmaste tårta jag kunde komma :( men man tager vad man haver.
 
Sen blev det färskt bröd till frukost innan det var dags att hasta iväg till jobbet med T. Resten av dagen har jag spenderat åt att handla och fixa lite samt håller på förbereder middagen lite. Ikväll blir det födelsedagsmys och då ska T få sin present med!
 
Nu ska jag fortsätta fixa här hemma innan det är dags att åka och hämta mannen.
Hoppas ni har en fin lördag!
Tjipp
 
 
 
 
------------------------------------------------------------------------------------
Grattis på födelsedagen finaste älskling. Jag älskar dig mest av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback