Födelsedagsfirande och träningsförbud

Åh, nu blev det sådär igen, hela inlägget fösvann. Jaja bara börja om.
T har åkt och jobbat efter en lång skön söndagsmorgon. Jag klurar på vad jag ska göra med den här dagen. Har iaf redan hunnit ladda hem Skype och snacka lite med farsgubben i Thailand. Med honom var allt bara fint.
 
Jag tänker mig resten av dagen som följer: 1. Pyssla, göra födelsedagskort till finaste vännen 2. Ta en ordentlig PowerWalk 3. Lämna tillbaka hyrfilmer, posta ett paket och handla till middagen 4. Göra storkok på Chilli con Carne.
 
Läääängtar efter att träna. Hade verkligen laddat för en härlig träningshelg med lite nya pass och grejer men så var jag på min första behandling hos Kiropraktorn i fredags och hon sa nej till träning under helgen. Hon sa att mitt bäcken har hamnat snett och likaså L1 (hon visade jättebra på ett skelett så jag skulle förstå). Ska på min andra behandling på måndag, får se vad hon säger då. Har ju även fått restriktionen att endast sova på sidan vilket inneburit att T fått väcka mig några ggr per natt när jag råka rulla över på rygg och säga åt mig att vända mig och varje gång jag behövt byta sida så har även han fått vända sig om eftersom vi alltid sover så nära, stackarn. Dessutom måste jag sitta med kroppen i en så rak och naturlig sittställning jag kan hela tiden, istället för att sjunka ihop som man så ofta gör efter en längre stund framför datorn eller i en bil. Sen så ska det behandlade området kylas 3 ggr/dag i 20-30 min åt gången. Bäst effekt har behandlingen om man följer råden så bra det går. Hon sa dessutom att kroppen gav efter bra på behandlingen vilket är toppen!
 
Det om det.
Lite bilder från födelsedagsfirandet med världens bästa pojkvän igår!
Mycket godsaker för älskling på den stora dagen. Jag tog grape till efterrätt och det var också gott. Men fan vad sugen jag var på lite godis. Men jag har verkligen bestämt mig den här gången. Jag ska inte tjuväta något. Jag ska fixa de här 12 veckorna och sen vara stolt över mig själv för att ha använt min starka viljestyrka och självbevarelsedrift till att stå emot begär. det är nyttigt att göra det ibland, det tror jag verkligen. Jag kan om jag VILL. Det mesta grundas i den starka viljan!
 
Nej nu ska jag göra ett kort och sen bär det av ut i den friska luften!
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback