Familjehelg

Ikväll efter jobbet var jag och Maria på Cirkel. Det gick bra och jag känner mig inte längre lika slut efter passen vilket känns härligt. Det enda som är helt slut på mig är min jävla rygg. Men imorrn ska jag till kiropraktorn och kolla upp eländet så får vi se vad de har att säga.
 
Har haft en superfin helg med familjen hemma i skogarna. Här kommer helgen i bilder:

Världens bästa ungsstekta falukorv hos mormor och morfar. Besök hos fina fina storasyster. Packa massvis med kött. Världens härligaste plastfamilj och ett riktigt härligt family-moment vid frukostbordet. Fika hos bästa morföräldrarna, jag duktig med vinbär och de andra bullar i stora lass. Jag härligt trött efter löprunda och planka. Kvällshäng med la familia.
 
Kom i säng riktigt sent igår så just nu är jag så trött att jag mår illa. Blir bums i säng nu!
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback