Ack Vämeland du sköna

Weihooo, jag åker hem till helgen! Sekunden efter jag bestämt det kände jag mig genast lättare i kroppen. Tror det är precis vad jag behöver just nu (men oj vad konstigt det känns att åka iväg ensam. Man vänjer sig så fort vid att ha sin älskling nära jämt).
 
Idag efter en superstressdag på jobbet stack vi och tränade. Jag körde spinning och pojkvän körde styrka. Sen plankan på det givetvis. Tungt pass för jag kände mig så omotiverad och liksom arg inombords. Arg på kroppen som bara gör ont överallt, arg på att jag inte orkar lika mycket som jag vill orka, arg på att resultaten inte visar sig snabbare fast jag tycker att jag verkligen lägger ner mig. Men men, alltid lika skönt efteråt. Nu har vi käkat lite (Min favvo-smoothie, choklad!! har köpt ett Raw cacaopulver från Renee Voltaire som jag använde tillsammans med chokladproteinpulver, kesella, mjölk, fryst banan och jordnötssmör. Satan vad det är gooooott! Lätt kvällens tips!!) och jag håller på och kör långkok på en höst-köttfärssoppa som jag ska göra en massa matlådor av. YUM!
 
Här kommer lite bilder från i somras när vi var i Skåne!
 
Nu
 


Sweeeeet Derams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback