Söndag nu igen

Söndag kväll redan! Hur fan hände det? Helgerna bara flyger iväg och julen närmar sig snabbt som tusan! I helgen har vi haft besök av världens bästa Babsan. Dagarna har spenderats åt god mat, snack, skratt, yoga, pyssel i massor, spelning med Roffe Wickström, vin på Tilltugg, promenad genom stan och annat härligt som hör höst och jul till. Fina fina helg!
 
Här kommer lite bilder:
 
En väldigt fion helg lider alltså mot sitt slut. Inser att min blogg som updateras sällan och torftigt är rätt lame just nu. Men så är det. Man är upp och man är ner. Just nu inombords mest ner och har utan att riktigt fatta det varit så i ett par veckor. Insåg det när jag fann mig själv bryta ihop på väg till yogan i lördags morse och när några av poserna under klassen fick mig att nästan gråta. Som sagt, ibland är man upp, ibland ner.
 
Over and out för nu blir det mer söndagsmys med finaste pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback