En helt vanlig tisdag

Tjippidipp. Gymmet hjälpte endel faktiskt, kände mig lite piggare efteråt. Kanske mycket på grund av att jag inte kände av så mkt krämpor trots att jag körde både armhävningar samt avslutade med en snabb kilometer på löpbandet i 14,7! Blev 10 min crosstrainer, 30 minuter löpband, 10 min stretch och 20 minuter styrka (mage x 2, ben, triceps och armhävningar. Allt i supersets). Sen jag kom hem har jag lagat käk samt att jag håller på och tvättar. Insåg just att jag ännu inte ätit något efter gymmet så jag håller väl på och bryter ner mina stackars muskler i detta nu, suck.
 
Bilder från dagen:
Nu kommer nog min karl hem snart och då är det matdags.
 
Over and out vänner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback