Älskade Fredag!

Jobbade kortdag idag! Minns inte när jag frivilligt lämnade jobbet klockan 15 senaste. Eller kanske snarare när jag hade möjlighet. Iaf så tog jag tillfället i akt och hann rusa in på systemet och norpa åt mig ett par flaskor rött innan jag raskt styrde cykeln mot Actic Centralbadet för ett pass Knockout. Instruktören hade dåligt med både taktkänsla och minne tyvärr men det gick bra att bli svettig ändå, dock ej så bra pass som önskat. Efter passet åkte jag och handlade lite snacks till kvällens tjejhäng med Lindus innan det bar av hemåt. Precis samtidigt som jag hoppade upp på cykeln började naturligtvis regnet att ösa ner ute, en riktig störtskur, Tackarrrrrrrrrr.

Har precis ätit och sitter här i soffan med storfönstret öppet och lyssnar på fågelkvitter och tittar på soligheten där ute, bästa vädret! Efter regn kommer solsken och så har det verkligen varit idag, flera flera gånger om! Ska nu hoppa in i duschen och sen fixa lgh lite inför kvällens efterlängtade besök!

Over and out.


Source: Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback